20110621

hi dup

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Harini dah rabu, 22june2011
dah nak masuk 3 minggu aku abes final exam
lagi seminggu nak cukup sebulan..

entah
dulu aku rasa ini yang aku impi-impikan
nak abes cepat-cepat
nak buat segala bagai benda yg aku nak buat
itu ini macam-macam lah

tapi sekarang sume mcm rasa kosong
exam dh lepas,
btn dh lepas,
ahad  ni pegi obs plak..

kadang-kadang aku teringat
waktu pagi start motor pegi kolej, tgk lori eksiden terbalik depan mata dkat ldp
lepak borak-borak dkt square
breakfast, lunch, lecturer, lab
tertido dlm kelas fizik pagi-pagi mr loo, lepas tu syakir kejut aku pastu dier plak tido...hahaha
study sama-sama dekat rnr, libary
gelak-gelak bahan org kt dalam surau..

ape lagi?
haih...

seriously
sometimes i feel like im willing to sell my soul to get back my 2 years in college 
like seriously  =(

life goes on...
i love you

6 comments:

Hakim IS Mikah said...

jom sertai contez yang menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah lebih RM150... ^^

http://hakimlifeisastory.blogspot.com/2011/06/jom-sertai-contez-yang-menawarkan.html

sam_senpai said...

dah lama ku cari blogger sehandal ko kerana ko adalah photographer yg awesome...anda byk mengekpresskan jiwa anda melalui gambar..sangat lomografi=)

awinfaizny91 said...

aku suka style ang...tp nk wat camna,life must go on.the bez thing in our life is 'kenangan'.juz go with the flow...ada lagi bnyk bnda dok tnggu ang kat depan.

gud luck bro!

nazmi shaarani said...

tq korang =)
aku x terer pun
aku cuma buat apa yg aku suka..

xuk said...

lama tak singgah

nazmi shaarani said...

brader syuk!!!!!
lama x dgr kabor =)